knullkontakt..?

Jag blev medlem på knullkontakt.se och skrev en annons.
Fick massa svar.
Sollade bort en del men ville svara på alla. Man vet ju inte vem man missar.

Det var en som jag började skriva med på msn. Har fixa en msn till så jag slipper ha ala på min vanliga.
Han bor i samma by som mig. 27 och kallas palle. vet inte så mycket mer och vill inte veta så mycket mer.
Han ville att vi skulle träffas redan igår men ja sa nej. Jag är lite försiktig iallafall.
Verkar iallafall helt ofarlig och det är bara sex.
kommer hit, knullar mig, och går.
Enkelt, smidigt.

Berättade det för hetingen i ett mejl. Mest för att jag inte ville hålla de hemligt och för att jag vill att han ska veta om jag knullar någon annan.
Han antydde i ett samtal för ett tag sen att det hade varit spännande om jag hade kille. Så tydligen är bara jag inte spännande nog för honom. Han menade det säkert inte så. men det störde mig lite. ch nu när jag berättade om den adnra killen som jag KANSKE skulle knulla så sa han att han kanske kom. Att han hade en sak att göra och att han hörde av sig sen. Han kommer säkert inte. Skulle vara trevligt, (väldigt) men det bekräftade min tanke innan. Vill han bara knulla mig nu när någon annan också vill det? Vill han visa för han själv och mig att han kan? Det behöver han inte göra. Jag skulle välja att knulla honom framför alla, faktiskt. Nästan iallafall. Och han vet de, för jag har sagt de till honom.
Så han behöver inte komma hit bara för att han kanske fått lite konkurens. För det är ingen konkurens för honom.
Dessutom finns det inget som säger att jag inte kommer knulla den andra killen senare ikväll bara för att jag har sex med hetingen idag.

Men det stör mig om han kommer bara för de.. för egentligen, hade han kommit om jag inte hade berättat om honom? Förmodligen inte. Han kommer kanske inte. Vi får se.
jag hoppas på det, men man vet aldrig. Han gillar att låta mig vänta och undra.
kommer han hit så kommer jag fråga om han e här bara för den andra killen..


hoppas han kommer.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0