knullkontakt.se

Träffade den där David.
Han var väldigt bra med fingrarna men mycket mer va det inte.
Kommer inte träffa honom igen.

Och den där palle har jag inte heller hört av så honom kommer jag inte heller träffa igen förmodligen. Jag skulle inte tacka nej till det men jag tror inte att vi kommer ses igen..

Har fått sjukt många svar på den där sidan. har sollat ganska mycket, men man vill ju inte solla bort någon bra heller . Tänk om världens bästa älskade är där och så sollar jag bort honom. Men folk som är yngre än 25 går bort direkt och folk som är närmre 50 än 40 också. Jag har inte riktigt någon äldre åldersgrens, där går jag mycket på känsla när jag sollar bort.
Jag ger ut min andra msn. Kom ju på att jag hade en mejl till så jag slipper ha dom på min vanliga msn. Jobbigt att jag inte kommit på det innan.
Palle har jag på båda. och han har nog blockat mig från båda också. Men skit i det.

Ska nog vänta ett par dagar innan jag träffar någon ny igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0