värdelöst sex med bynörden

Hade nyss helt värdelöst sex med bynörden. Det var så jag kallade honom förr. En 24 årig kille, som pluggar i lund, bor hemma och bara har haft sex när han har haft förhållande. Och det betyder ett. Bara haft sex med en tjej.
Vi slutade skriva för jag pallade inte med honom. Blev alltid irriterad på honom och hans sätt.

Men av någon anledning så lät jag honom komma hit i natt.
Och vi hade sex, eller vad man nu kan kalla de. Vet inte om jag tycker att det räknas ens.
Helt totalt värdelöst.
Han hade ingen som helst aning om vad fan han höll på med. Det är därför jag föredrar äldre män.
Nu måste jag in i duschen och försöka skrubba bort alla minnen av de. Sen ska jag byta alla mina sängkläder


Dessutom kallade jag honom för Hetingens namn en gång.
Inte för att det går att jämföra dom två. Absolut inte. Det är två helt olika dimensioner, helt olika nivåer.
Det är bara så att jag önskade att det skulle vara han.
Det var han som jag förmodligen tänkte på.


Kommentarer
Postat av: Miss Pillowtalk

Oh - I hate when that happens! Är det inte skrämmande hur många människor som är analfabeter mellan lakanen? Fast det är klart, är man 24 så finns det hopp. Om någon orkar lära upp honom...

2009-04-19 @ 09:12:12
URL: http://pillowtalktalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0