Eftersnack, från mig

Hetingen hittade hit idag, trots att jag bad honom att vänta.
Trodde inte att det skulle vara så lätt att hitta den. Har försökt själv. Googlat lite ord.
Han skrev Hetingen och sex och kom hit.
Ganska skrattretande
Men det är lugnt, är han nyfiken på vad jag skriver så får han väl skylla sig själv.
Det är ju inte riktigt så att det är något nytt för honom. Han är ju också där när vi pratar. Vet vad som vi säger och inte säger. Ända skillnaden är att i denna bloggen får eftersnacket.. Haha, så kan man säga de.
Eftersnack av mig. Tankarna och funderingarna efter.
Backstage..
VIP!

Nu är jag lite trött.

Jo, jag frågade honom i natt om han tänkte på att vi hade haft sex där lite i skogen varje gång han körde förbi.
Och ja, det tänker han ju på.
Bra..=)


Började snacka med en kille på msn. har snackat med honom i telefon också.
Men idag, eller i morse ringde han och väckte mig. Undrade om jag var ok. Jag svarade att jag va ok och undrade om vi kunde höras senare.. När jag vaknat.  Sen la vi på.
Hörde av mig till ett tag efter jag vaknat.
Och han va hel skum.
Han läser min andra blogg och hade läst ett inlägg som han inte förstått och misstolkat det som fan. Han trodde att det hade hänt mig något. Jag förstod inte riktigt. Han hade iallafall varit orolig för att det hade hänt mig något.
Jag blev lite irriterad.
Man kan inte ta allt jag skriver ordagrant och man kan inte försöka sig på att tyda vad jag skriver om när jag försöker skriva att ingen (förutom hetingen) ska fatta. Och han, som inte ens känner mig går in och försöker tolka och får det helt fel. Vet inte vad han trodde att det handlade om men fel va det iallafall.
Sen betedde han sig som om jag gjort något fel. Att jag skrivit något jag inte borde.
Men va fan är hans problem?
Trodde han att mina senaste kryptiska meddelanden hade handlat om honom och kände sig sviken nu när han förstod att det handlade om någon annan?
Men varför skulle jag skriva om honom? Jag känner honom inte och jag vet inte om jag vill lära känna honom nu heller. Kändes lite som en psykovarning.

Dessutom visade de sig att det är han som under ett annat namn kommenterat på min blogg lite då och då. Och jag har fråga om det varit han, för de va i samband med att jag började snacka med honom som det började. Men han har nekat. Varför?
Han sa att han försökte vara rolig och att han trodde att jag förstod att det var han. Jag misstänkte det, men han neka så varför skulle jag inte tro på honom då.
Ännu en psykovarning.

Får väl se vad som händer. Blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Så jag lägger han åt sidan lite. Är trevlig och så, men låter han vara lite på distans ett tag. Eller för alltid..

Dessutom var han nästan deprimerad när jag pratade med honom idag. Det känns inte som om han är nöjd med sitt liv. Men han verkar itne göra något åt det heller.
Jag behöver inte ha depressiva psykos i min närhet.
Jag gillar glada, positiva personer.
Som hetingen..=)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0