påsksex med hetingen i skogen på jobbet

Jag hade nyss sex med Hetingen igen.
Det var strul på jobbet och jag ringde honom.
Vi pratade först. Sen när jag var klar var han i närheten och vi möttes på ett ställe. vi stod där, en bit ifrån varandra och snackade först. Sen närmre och närmre. Han la armen om mig.
Jag flyttade mig så att vi stod mitt imot varandra. Han lutade sig mot bilen. Vi stod väldigt nära och jag började sakta röra vid honom och han tog sin hand om mig i sidan. Sen kysstes vi. Och mina ben blev så svaga, nästan avdomnade. Jag stod upp, men jag kände inte deras stöd.
Han sa något. Frågade om jag var sugen och om jag kanske ville följa med honom ut i skogen. Jag var lite tveksam, ville hellre ha hem honom till mig efter han jobbat klart. Men samtidigt tände jag på iden att ha sex med honom ute, när han jobbade.
- "Du gör mig så svag." sa jag till honom och tittade honom djupt i ögonen.
- "Gör jag? Varför?"
Vad ska man svara på det? Hur ska jag kunna förklara hur det känns när jag är i närheten av honom?


skrev allt som hände. blev en ganska lång novell... Men sen blev det konstigt när jag skulle publisera det och det försvann. ALLTING.
skriver nog om det senare.. men inte nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0