en ny kille i morgon

Träffade den där Palle. Han var bra.
Var lite nervös, men ändå inte riktigt.
Han bodde på andra sidan torget. Alltså väldigt nära mig.
Kan skriva detaljer sen.
Han sa att han alltid var online på msn, men efter han gick så gick han offline. jag vet itne om det är en diss eller om han stände av datorn. han var tvungen att starta om den innan och hade lite strul med msn.  Vet inte om de spelar någon roll heller. Men jag skulle gärna träffa honom igen.
Han bor nära och han var bra. Skulle vilja träffa honom regelbundet faktiskt.

Iallafall. efter han gick så började jag snacka med en annan kille på msn. David heter han.
Han har sambo, men p.g.a  att hans tjej är sjuk och äter medicin så har hon nästan ingen sexlust och han har mer. Så han letar MED hennes vetskap efter en kk. och de hittade mig.
De är inne på partnerbyte och bdsm.. de är inte riktigt min grej.. men han kanske kan lära mig något.
verkar helt ofarlig och jag är lite spänd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0