I´m free to fuck!

I torsdags förra veckan så skulle jag göra en gyn undersökning.
Men barnmorskan ville inte göra någon. Jag gjorde klamydia test och de tog blodprov på mitt (tillslut). Men hon sa att p.g.a att jag ionte haft oskyddat sex och inte har några symptomer så behövde ja inte göra någon.
Lite konstigt tycker jag. Att ja kommer dit för att göra en undersökning och hon övertalar mig och i stortsätt vägrar göra en ordentlig gynundersökning.
Men visst, de är väl som hon säger. Att om ja inte har några sympromer så är de bara klamydia som behöver testas. Även om jag tycker att de borde uppmuntra en att vilja göra undersökning lite då och då.

Jag var väldigt nervös innan jag gick dit. Inte för att jag trodde att de skulle hitta något utan för OM de gjorde de så är det rätt mycket som står på spel och som kan förstöras.
Så, ja jag var ganska nervös.
Och sen tar de en veckan innan man får resultatet. De skulle höra av sig om de hittade något.
Och hela veckan har jag tänkt på det.
Igår va de en vecka sen jag var där och jag har lugnt mig lite. Men för att vara säker så ringde jag nyss dit. Jag fick vänta i luren medan hon loggade in och hittade mig i datorn.
Men allt var lugnt. Ingen klamydia, ingen gulsot, ingen HIV, ingen AIDS..
Och det är så skönt att veta. Så nu andades jag äntligen ut..=)

Sooo... I´m very free to fuck now!


Kommentarer
Postat av: Lady

Wah! Hur har vi missat din blogg? :D Puss / Lady.

2009-08-08 @ 14:56:10
URL: http://www.ladyandhertramp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0