Ögonblicken som stannar en evighet

Jag hade en diskussion om sex med en killkompis igår kväll.
Han förstår inte hur jag kan ha sex med främlingar som jag inte känner eller gillar. Han har inte haft särskilt mycket sex själv och jag vet inte ens om han har upplevt riktigt bra sex.
Jag vet inte hur ja ska förklara de för honom. Jag vet inte ens om jag kan.
För mig har de handlat om spänningen. Spänningen med en ny kille, nyfikenheten om honom och hur han kommer ta mig. Hur han kysser och hur han smeker. Och den nervösa känslan jag ibland har innan han har knackat på min dörr, som jag just i stunden hatar är kicken som jag ibland är ute efter. Spänningen.
Men ibland handlar det bara om lite omtanke. Lite närhet, oavsett vem jag får de av.

Det finns inget sex som är så bra som med någon man tycker om.
Att känna hans hud mot min, hans händer smekandes mitt hår, hans läppar mot min hals...
Inget kan vara bättre än det. Oavsett om det är lånad tid.
Ett ögonblick av lycka, passion, glöd och upphetsning kan göra att man glömmer omgivningen helt. För i det ögonblicket finns inget annat.

Det är därför jag iallafall ett tag framöver endast kommer ha sex med Hetingen..  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0