ännu en skön sexdröm om Hetingen

Jag drömde om honom i natt igen.
Han var underbar. Och jag har inte lyckats att glömma den på hela dagen. Tvärtom har jag haft den i tankarna hela tiden. Den var så intensiv att det nästan känns som om de har hänt. 

Jag minns hur han kom upp bakom mig, kysste min hals, smekte mitt hår. Jag blundade och njöt av hans beröring Hur hans händer blev ivrigare och hur hans andning blev snabbare. Hans händer var överallt och han ville ha mig. Jag älskade det. Att bli så åtrådd, av honom. 
Jag minns hur han viskar något i mitt öra innan han bestämt, men omtänksamt särar mina ben och böjer mig framåt och hur han sen knäpper upp sina byxor och låter de falla till golvet. För att sen trycka sig in i mig bakifrån. Jag stönar högt.

Jag tänkte berätta den för honom när jag pratade med honom i natt. Men jag blev för generad när jag väl hörde hans röst. Han gör mig så svag..=) Han får läsa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0