Affe, min konfirmations flirt..=)

Va nyss och träffade lite kompisar i grannbyn.
Träffade på Affe. Naww..lilla affe. Han var snygg. Snyggare än sist.
Jag och min kompis gick närmre scenen där ett band spelade. Och då ropar han mitt namn. Jag vänder mig och och ser honom sitta på en bänk en bit bort. Ja ber honom komma till oss, men han sitter kvar. Efter de spelat klart går vi dit och snackar lite. Han kramar mig och börjar babbla som han ibland gör. Sen sätter jag mig brevid honom och han tittar ner i min djupa urringning hela tiden samtidigt som han försöker flirta. Jag visste att han ville ha mig. Men de gick snabbt. Vi var påväg åt varsitt håll med våra kompisar. Och efter lite kramar så skildes vi åt. Bara några blickar.. Åh, ja ville nästan fråga vad han hade för planer för kvällen, ifall han hade lust att "mysa" lite.
Men ja gjorde de inte. Skickade ett sms när ja va på väg hem. Skrev att han var snygg.
Han svarde med att skriva att han ville att ja skulle komma dit.
Jag log.
Men ja va nästan redan hemma då. Och nu är jag hemma. Jag har han på msn. Han försöker få mig till att komma.
Jag vet inte. Hade han frågat mig när vi satt på bänken hade jag följt med honom utan att tveka.
Sist vi snackade om att ses, som vi har gjort lite då och då genom alla år som vi har kännt varandra sen den där natten på ett komfa läger så har de bara runnit ut i sanden. Och nu sist va de han som skulle höra av sig, men de gjorde han aldrig. Så han dissade mig lite. Inte så stor grej.. men ändå.

Ja som skulle ge fan i att knulla andra ett tag nu. För ja tänkte ju börja ha oskyddat sex med Hetingen.
Men det är ju affe. och kondom kommer ju absolut att användas..
Men ja vet inte. Jag har inte riktigt koll på var jag har honom. Och de kanske inte spelar någon roll egentligen, för det är bara sex. Men just för att ja känner honom är de skillnad.

Det verkar som om de inte blir något i natt iallafall. En kompis kom nyss hem till honom. Och de kanske är lika bra de. Han snackar om i morgonkväll istället.. Vi får väl se då..

 
Men nu är jag ju kåt. DAMN!!
Ska gå och duscha. Raka mig och allt sånt, sen får vi se om kanske Hetingen har tid med mig i natt. Förmodigen inte, men man kan alltid hoppas.. Annars tar ja Affe i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0