Någon gång ♥

Efter vårt senaste samtal känns allt så bra.
Jag var väldigt orolig över att min flytt skulle förändra massa mellan oss. Och kanske är de för tidigt för att egentligen veta. Men efter att vi pratade i helgen så känns det inte alls så. Och jag orkar inte längre fundera så jävla mycket.
Jag vill bara vara. Vill bara passa på att njuta så länge som jag bara kan. Så länge som han är i mitt liv.

Jag vet att jag har en förmåga att analysera och tänka sönder saker. Och det är väldigt tröttsamt. Så jag måste sluta. Jag märker hur våra samtal mer och mer kommer in på just de. Min oro, min paranoia, mina tankar m.m. Och jag gillar de inte. Han gillar de inte, jag gillar de inte. Så de måste sluta. Annars är jag helt säker på att jag kommer sänka mig själv.


Han sa att han någon gång skulle komma och hälsa på mig. Att de var helt säkert, han LOVADE de. Jag kommer hata honom om han inte gör de. Men "någon gång" är väldigt länge så han har ju tid på sig att hålla sitt löfte.
Annars var han väldigt gullig denna helgen. Ganska ovanligt.
Han sa ett par saker som jag tror att han sa för min skull. Det var inte likt honom och han vet att det är sånt som jag skulle vilja höra. Det är iallafall vad jag tror. Oavsett så smälte jag så klart, svag som jag är. Ett enda vänligt ord och mina knän viker sig. Patetiskt egentligen. Men jag gillar de faktiskt.
Det var länge sen vi snackade. Om man inte räknar minuterna då han sa att han inte skulle ha tid att träffa mig, förra helgen. Det var länge sen det gick så lång tid i mellan våra samtal. Och jag saknade honom och jag ville berätta varenda liten tanke jag haft. Haha..

Nu är de snart helg igen. Denna veckan har gått fort.
Jag håller på att packa upp i den nya lägenheten. Rätt långsamt, men det är mysigt. Speciellt nu när jag kommer på mig själv att fantisera om hur jag kysser honom i hallen och hur jag drar med honom in i sovrummet till min nya, stora säng.. Någon gång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0