Förhoppningsvis lite äventyr i morgon

Han hörde nyss av sig. Han hade nyss kommit hem och varit borta hela dagen. Men tyckte ändå att han kanske kunde komma ifrån ikväll. Men det passar mig bättre i morgon så i morgon blev de. Han skulle höra av sig. Men det är fortfarande väldigt löst bestämt. Han kan förebereda sin fru lite  på att han ska kanske iväg och sen se hur de blir.

Han är väldigt avslappnad att prata med. Det är skönt.
Vi kanske t.o.m kommer göra så att han kör en bit och sen kommer jag och hämtar upp honom. Så kör vi hem till mig och sen kör jag och lämnar honom efteråt igen. För att spara tid. För det är tiden som är problemet. Jag har inte riktigt förstått varför han inte kan köra bil. Om de är problem med deras bil eller vad saken handlar om. Eller om de är så att han ALLTID tar moppen till sina vänner och att de skulle vara konstigt om han helt plötsligt tog bilen.
För han säger att han ska till en kompis och så träffar han mig istället.

Jag skulle inte åkt och hämtat någon eller gått med på att mötas på vägen någonstans om de inte var för att jag redan har träffat honom och för att han var bra och verkade helt ok. Självklart kan jag inte veta de och jag kommer säga till någon om vart jag ska och vem jag ska träffa.
Av de jag träffat från nätet så är han den enda jag skulle gjort de med. Skulle de andra ens föreslå det skulle jag direkt säga nej utan att tveka. Men det känns ok med honom. Det känns bra, väldigt bra faktiskt.

Hoppas att han hittar en lucka i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0