Jag var hans första kyss..

Jag åkte inte till Affe igår kväll.
Men vi bestämde lite löst att jag skulle komma på onsdag istället. Vi får väl se hur de blir. de har runnit ut i sanden förr.
Jag tror att det kan bli väldigt mysigt. Om de inte blir för konstigt. För det var ganska länge sen som vi sågs och vi har ju bara sett som kompisar sen den gången i 9an.
Så antingen blir de sjukt bra, eller så blir de bara skumt. Beror nog faktiskt på hur mycket han pratar.
För han är sån som pratar hela tiden utan att ha något att säga. Irriterande som fan är han egentligen, ibland är han t.o.m nästan elak. Men den natten i 9an på komfa lägret. Då pratade han inte. Och han var helt underbar. Efter de förändrades min syn en aning på honom. Tills jag mötte han på gymnasiet igen och han började irritera mig igen.

Föresten så vet jag att jag var hans första kyss.
Det är lite extra mysigt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0