Konsten att suga av

Moppe-Nicklas skulle kanske komma hit idag. Men han har inte hört av sig så jag antar att han inte kommer. Vi bestämde inget. Det går ju inte att bestämma något med en gift man. Och han verkar ju ha fått förhinder. Kanske hör han av sig i morgon istället.

Skrev med honom för någon dag sen på msn.
Han skrev att han älskade när jag sög av honom.
Jag har hittat ett ny sätt att suga av på den senaste tiden. Och hitintills har den varit väldigt populär. =)

Men alla gillar olika saker. Jag har haft en kille som gillar när man rispar lite med tänderna. Sen gjorde jag de på en annan kille och han gillade det verkligen inte.  Vissa gillar mycket saliv, andra inget alls. Vissa gillar när man slickar på pungkulorna, andra inte.
Men hur ska man veta vad just den killen gillar om han inte säger de eller ger vinkar om de? Stönar lite högre när man gör rätt eller kommer med en liten kommentar om hur han vill att man ska göra.
Därför får man testa sig fram och hoppas på att just den mannen gillar de man gör just då.
Men jag tycker att han borde säga vad han gillar. Det är absolut inte att ge kritik, tvärtom. Ligger han och inte njuter av det fullkomligt och inte säger något förrän kanske efteråt eller inte alls så blir jag förbannad.
Jag gillar att ge njutning.

Jag gillar att killen tar handen på mitt huvud, håller mig lite i håret eller leker med en locka av mitt hår samtidigt som jag suger av honom. Något som på något sätt säger att han gillar de.
Sen gillar jag ibland när de juckar imot lite. Inte för mycket, för det är jag som bestämmer när jag suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0