moppekillen

Ja jag träffade moppekillen. Det va väl ok, men de va något som var annorlunda. Det kändes inte alls lika bra med hono denna gången.
Jag brukar dessutom få en sorts adrenalinkick efter att jag haft sex. En känsla som ibland kan kallas lyckobrus. En kick helt enkelt. Men efter nu sist med honom fick jag ingen kick. Istället blev jag avtrubbad och kände mig bara avslagen.

Så jag har tröttnat på honom. Han är inte spännande längre, knappt intressant ens.
Vet itne riktigt vad det var med honom denna gången som gjorde mig så avtrubbad. Men förmodlign va de mycket för att jag hämtade honom och var tvungen att sitta en halvtimme i bilen med honom före vi hade sex och sen en halvtimme efteråt också. Vilket var helt totalt uttråkande. Han var så tråkig att jag höll på att dö. Satt och snacka om sin mobil och om massa andra saker som va helt oinrtessanta.

Nä, de funkade inte.
Jag ville bara bli av med honom.

Sen dess har jag knappt pratat med honom. Någon gång på msn. nu senast i förrgår.
Han var kåt och började fråga om jag saknade hans kuk. Nej, svarade jag. för det har jag inte. När han frågade om jag knullat någon annan sen honom var jag nära att ljuga men sa istället att jag inte hade det för att jag hade jobbat mycket.
Sen undrade han om vi skulle ses snart igen. Men jag sa att jag hade mycket jobb nu ett tag framöver.
Jag känner inte för att träffa honom alls, men jag vet egentligen inte varför. Och därför stänger jag inte den dörren helt. För kanske en dag har jag kommit över vad de nu är som stör mig och då skulle de vara bra att ha honom. Kanske. Känns inte så nu, men vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0