oh my FUCKING god

Jag tror att jag har hittat ganska rätt nu.
2 timmar och 2 orgasmer senare så är jag helt matt.
Kommer antagligen ha lite träningsverk i benen i morgon dessutom. Känner de redan lite nu.

Känner mig så totalt knullad.
Så som det ska kännas.. =)

Och vad ska jag kalla honom..? Moped-Thomas.. Moped-Thomas med de kalla fingrarna.. Hehe..



uppd. dagen efter..
Moped-Thomas heter inte alls Thomas som jag fick för mig. Utan han heter Nicklas. Nicklas med C K. Så de så. Så kan det gå. Tur att jag inte stönade fram Thomas mellan orgasmerna då. Haha..
Men om jag hade sagt fel, igen. Då hade det blivit rätt utan att jag vetat om de.
Bra koll jag har.
Men va fan? Vad säger ett namn egentligen?

Och ja, jag har lite träningverk i benen idag. Brutalt otränad är man. Men sen va de ju länge sen som man blev knullad på riktigt också.

...and I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0