Spänning..

Humm.. det verkar inte bli något.
Hans fru åkte iväg lite spontant till sina föräldrar och lämnade barnen hemma med honom. Ja, de har tydligen barn. Så han är hemma med dom och klockan tickar på.

Hon kom nyss hem och han loggade ut. Så får vi väl se om han hör av sig.
Isåfall åker jag upp och så hittar vi en plats ute.

Nästan som dogging då ju..
Hehe.. sökte runt lite på dogging och det verkar ju vara sjukt spännande. Nästan lite som jag redan gör bara jag har dogging hemma i lägenheten och då försvinner ju spänningen med utomhus sex där man kan bli upptäckt. I dogging är det nästan halva poängen, att man ska ha lite publik. Och att ha balkongdörren lite öppen räknas nog inte.
Det finns tydligen platser runt om i Sverige där rfsu står och delar ut kondomer för att man just ska ha sex där.
Och det är tydligen helt laglig att ha sex utomhus så länge man inte stör någon för då blir de direkt oroväckande beteende och de kan man få böter för. Och de vill man kanske inte ha inskrivet i sitt register resten av livet.. Eller så vill man de..=)
Jag ska iallafall testa de i sommar.

Hihi..nu loggade han in. Det verkar som om plan A fortfarande funkar. Jag åker och hämtar honom och sen har vi sex här. Om vi nu kommer så långt. Lite tveksamt.
Jag ska kanske få användning av mina stay ups för första gången ikväll..
Köpte de för länge sen, testade dom och gjorde direkt en maska i dom. Skit smidigt.
Och även om jag köpte de lite till att använda med Hetingen så har de aldrig blivit så.

Nu är jag lite spänd. VI har snackat på msn till och från hela dagen och kåtat upp varandra.
Spännande..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0