Micke från Ystad...

...åkte nyss.
Han tyckte att jag såg ung ut på fotot jag skickade. Men han kom ändå hit och knullade mig.
Hans ollon var ganska stort och det var väldigt skönt. =)
Men han kom ganska snabbt och jag fick inte ut så mycket mer av det, eller honom. När han hade gått på toa för att slänga kondomen så satte jag mig på kanten, rättade till min lilla klänning lite för att visa att det är nog bäst att du går. Jag var totalt otillfredsställd, men kände inte att jag ville att han skulle fortsätta försöka tillfredsställa mig. Han hade inte "Det" som behövdes. Han hade säkert lyckats tillslut, men jag ville att han skulle åka. Och det gjorde han. Han tänkte kanske inte ens tanken på att försöka tillfredsställa mig. Haha..

Vi hade iallafall långsamt sex. Det kan vara väldigt mysigt ibland, men jag föredrar den mer hårdare och snabbare varianten iallafall när det bara är sex. Och annars med egentligen. Långsamt sex ska man ha när man har massa känslor. När man vill bli ett med personen. Nästan som kamasutra. Antingen ska man gilla varandra eller så ska man åtminstone känna varandra. Vi hade långsamt sex, utan känslor. Då är de ganska värdelöst. Men de va för att han inte skulle komma direkt.
Och jag kan inte riktigt säga att det inte var skönt när hans stora ollon åkte sakta in och ut ur mig. Tvärtom.
Vi började i missionären, sen red jag honom och sen avslutade han med att knulla mig i doggy. Samtidigt som han tog tumen mot analen. Det var riktigt upphetsande. Att bara ha tummen där, smått pressande.
Men sen kom han och då var det över. Hur länge kunde det varit som vi hade sex..? 15-20min.. max!

Han kysser inte alls som jag.
Kan inte riktigt beskriva de. Märkligt.
Han var inte särskilt bra på att slicka heller. Hans skäggstubb irriterade lite och han var ganska mycket all over.

Men han var rätt snygg. På ett kortklippt, skinnjacka och motorcykelaktigt vis.
Ja, den typen. Men med mycket mycket Svensson över det.
Inte alls på det mörka, farliga häftiga sättet.

Vi fick ingen kontakt alls. Vi hade inte snackat så länge på msn heller.
Ingen personkemi, inget pirr, ingenting..

Jag kommer inte träffa honom igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0