Moppe-Nicklas med CK

Moped-Nicklas och jag hade snackat på msn ett tag.
Han är gift, 27år och har inga barn.
Vi snackade lite förra helgen, men det var inte läge att ses då och sen hade jag fullt upp i veckan så vi snackade lite löst om fredagen. Han kunde ju självklart inte bestämma något utan skulle kolla läget hemma och så. Sen kom fredag och vi var på msn samtidigt. Jag hade nästan glömt bort det. Vi snackade vid16-17 tiden och han trodde att han kunde komma. Men inte förrän senare, runt 20.
När klockan blev 20 och 20.30 så trodde jag att han hade fastnat hemma, ångrat sig eller bara struntat i det.
Men sen loggade han in på msn.

-Jag är i din by, skrev han på msn.
-VA?? Du skulle ju ringa först. jag måste duscha.
-Batteriet var dött, kunde inte ringa. Jag kan vänta, eller så kan vi duscha tillsammans.
-Jag vill duscha ensam. Kan du vänta?
-Visst, gå och duscha nu.

Han var alltså i min by. Sån stress jag fick. jag hade ju trott att nu är de försent. Nu kommer han inte. Så är han redan här. Snabbdusch som fan. Tvättade håret och allt. Tur att jag hade rakat mig igår så de slapp jag iallafall göra. Sen lite smink, borstade igenom håret och ett diadem.
Det gick sjukt snabbt.
Under tiden hade han kollat upp min adress via eniro och kommit hit.
Han skrev att han var i trappan utanför min dörr, redo att knacka på när jag var klar.
När jag var klar gav jag honom klartecknet och gick och öppnade dörren.

Och in genom min dörr kom han. Han var ganska lång, hade lite mustach och var lite rund, men inte för mycket. Lagom på något vis. Han granskade mig, sen log han och sa hej. Han småpratade lite under tiden som han klädde av sig ytterkläderna. Han berättade att han hade kört moppe hit. Det är ganska långt. ca 4 mil enkelresa. Han sa att det var de smidigaste när hans fru trodde att han var hos en kompis. Att det var långt på modde verkade han inte bry sig om. När han fått av sig ytterkläderna så kramade han mig. Ingen stark parfym, inget jobbigt.
Sen gick vi in i rummet. Han tittade sig omkring, berömde mina röda väggar och småpratade lite.
Jag satte mig på sängkanten och han satte sig brevid. Han var lite kall efter sin körning så jag tog hans hand i min. Den var kall och jag var varm. Försökte värma honom. Sen kysstes vi.
Hans läppar var väldigt mjuka och hans tunga var len, nyfiken och hungrig.

Vi hade långt försvpel. Med mycket smek, sug och kyssar. Hans kalla händer på mina varmaste ställen vad en ganska upphetsande effekt.
Jag sög av honom länge. Han njöt så mycket av det och sen sa han något om att det var väldigt länge sen som han blev avsugen och de är väl lite de jag är till för? Att ge honom de han inte får hemma. Så jag sög av honom väldigt länge. Med mycket saliv. Sög hårt, mjukt, långsamt, snabbt, och djupt.
Sen hade vi sex. Jag började med att rida honom och han använde sina händer för att smeka mina bröst samtidigt.
Sen bytte vi till en ställning jag inte riktigt har haft innan. Jag låg på sidan och han satt lite upp och knullade mig nästan som i missionären. Han höll om mitt ben. Han kom väldigt djupt in i mig och det var otroligt skönt. Han var nära att komma ett par gånger så vi lugnade ner oss lite. Han ville använda en av mina dildosar på mig så de fick han ju såklart.
Och det slutade med att jag hade den i analen och att han knullade mig vaginalt samtidigt som han smekte min klitoris. Då tog de inte många sekunder innan jag kom. En brutalt skön orgasm som jag nästan skrek ut.
Efteråt var jag helt matt.
Han lät mig lugnas lite innan han började igen. Använde sina fingrar och pressade på min G-punkt. Det var otroligt skönt och strax därefter kom jag nästan igen. Eller så va det en liten orgasm. Men jag överdrev den. Han försökte så mycket att få mig att komma en gång till att jag överdrev lite. Vissa skulle kalla de att fejka. Men bara lite.
Efter åt var han så nöjd och la sig på rygg. Jag började suga av honom igen. Han ville det. Jag var trött, men jag sög. Länge. Och han njöt, mycket. Sen fortsatte han att knulla mig. Missionären, doggy, ridning och sen tillslut en variant av missionären. Då låg jag ner på rygg på bredden av sängen och tillslut så kom han.

Vi var stilla en stund innan han reste sig och gick in på dass. Jag hittade något att ta på mig och han försökte bli av med gummidoft och smaken från hans kuk. Vi pratade lite. Klockan hade blivit halv 12 och det tog nästan en timme för honom att åk på sin moppe hem. Sen klädde han på sig, kollade på mobilen och då hade hans fru sökt honom. Skickat ett sms att hon gick och la sig och att hon saknade honom i hans säng. Ja, han berättade vad hon skrev utan att jag frågade. Jag skulle aldrig fråga.
Han sa något om att när hon skickar sånna sms så fick han nästan lite dåligt samvete. (Det ska han ha med)
Men sen kramade han mig länge, gav mig ett leende och sa att vi skulle höras.
Sen gick han.

Jag är inte den första som han träffat vid sidan om hans äktenskap. Han har berättat om en annan tjej som han träffade, men som han slutade träffa för att hon träffade kille och inte ville längre.

 På han så lät de som om de har ett bra förhållande men att sexet inte funkar. De vill ha olika mycket sex. Han vill ha mycket och hon inte alls. Och enligt honom har de försökt med olika saker, men de funkar inte och därför letar han sig utanför äktenskapet.
Han började småsnacka lite när vi hade sex. Jag gillar inte sånt. Men då frågade han mig om jag verkligen inte störde mig av att han hade en fru.
Tycker de är lite skumt att snacka om sånt när han är inne i mig. Och dessutom kan jag inte konsentrera mig, jag vill inte konsentrera mig på något annat än att njuta. Men jag sa att det spelade ganska liten roll för mig. Så länge jag inte blir inblandad. Dessutom kan det ibland vara en fördel. P.g.a att han har sitt liv och jag har mitt och att gifta män eller alla sorters med flickvänner och liknande. (det spelar ingen roll vad hon är) att de söker något mer. Även om de är socialt eller sexuellt så är de väldigt tacksamma när de får de. Och de ska ju få de som de vill ha. Alla har olika behov, men oftast är de sexuellt.

HAHA.. de låter nästan som om jag är en expert på upptagna män helt plötsligt. Och så är de inte. Men jag tror inte att män skiljer så mycket ifrån varandra. Gift eller ogift. Har inte så stor erfarenhet av män överhuvudtaget. Men de flesta är väldigt enkla. Iallafall när det bara är sex.

Mmm.. de va moppe-nicklas. Honom hoppas jag att kommer träffa igen..=)
Dagen efter skrev jag till honom på msn. Han var offline. När jag loggade in nästa gång hade han svarat. Han hade haft det väldigt skönt..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0