"Älska utan gränser, älska utan tvång"

Självklart vet jag att Hetingen har mycket av de som jag söker i livet.
Jag är onödigt, överdrivet, irriterande medveten om de.
Och en del av mig tror nästan att jag visste de innan jag lärde känna honom.
Att det var därför jag drogs så fruktansvärt mycket till honom. Men jag vet att jag tror de mycket för att jag vill tro det.

För jag är en otrolig romantiker egentligen som skulle vilja älska fullständigt. Utan tvivel, utan tvång, utan osäkerhet.
Jag vill älska oförståndigt, hett, vilt, passionerat, lekfullt, seriöst, underbart, villkorslöst o.s.v. o.s.v...
Jag vet att jag är kapabel till de, men kommer jag hitta någon som kan hantera min kärlek och som jag dessutom kommer bli kär i? Som jag kommer vilja lägga all min kärlek på?

Iallafall så kommer jag försöka leva hämningslöst tills dess.
Behålla Hetingen till de som han vill vara med på, så länge som allting känns bra och skönt.
För just nu ger han mig så mycket och han får ta exakt vad han vill ha av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0