Komsi komsi

Det verkar som om han kommer anstränga sig för att vi ska kunna ses en sista gång innan jag flyttar. Att han aktivt kommer försöka få det att hända.

Och det gör mig så jävla glad. =)
Jag trodde nästan att jag skulle vara tvungen att tjata på honom om de.
Eller jag var rädd för att jag skulle vara tvungen att göra de. Och bli jobbig och krävande och känna mig helt desperat efter hans berörning. (som jag faktiskt är)
Men nu va de han som tog upp att han kanske kunde komma och knulla sönder min säng (igen) samma dag som jag flyttar. Mitt i veckan alltså. Han var tungen att kolla läget först, såklart.

Jag vill vara med honom nästa helg, då jag är ledig + en sista gång samma dag jag flyttar. (Eller vilken annan dag som helst. Om det nu är möjligt, vilket jag inte ens vågat tänka på eller ens fantiserat om.)
-"2 gånger??" frågade han.
-"Jag skulle kunna ha sex med dig varje dag."

Och han var jävligt medveten om att jag satt snett bakom honom på mötet och längtade efter honom.
Ja, fy fan vad jag längtar efter hans närhet, hans kyssar, hans leende, hans händer i mitt hår, hans blickar, hans varma inbjudande famn. Det känns som om varje cell i mig längtar efter honom, behöver honom.

Och jag förstår ingenting.
Jag förstår inte hur jag kan känna så här, hur han fått mig till de. Eller varför jag gör de. Vad det egentligen är med honom som gör att jag dras så jävla intensivt till honom. För jag kan inte motstå honom. Som sagt, jag är chanslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0