He makes me feel so fucking alive

Jag bara satt och njöt när han berättade för mig att jag absolut inte kan motstå honom. Att han vet hur jävla knäsvag jag blir så fort jag är i hans närvaro. Och att han vet att jag inte under några omständigheter skulle kunna dölja de.
Jag vet också allt de där.
Ibland när de gått lång tid i mellan så glömmer jag bort hur mycket han egentligen påverkar mig. Då tror jag att jag har de under kontroll, att jag har han under kontroll. Men härom dagen på mötet, märkte jag hur jävla lite kontroll jag egentligen har på mig själv. Jag kan inte tänka bort honom, han är där och jag känner de i hela kroppen. Så jävla medveten om hans närvaro är jag.

Och jag gillar de.
Jag gillar sättet han får mig att känna på. För det är intensivt, passionerat, vilt och hett. Och han gör mig så fruktansvärt levande. Han har väck känslor i mig, som jag inte hade en aning om att jag ens kunde känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0