Killen på andra sidan torget

loggade in på min "hemliga" msn.
Och gissa vem som skriver till mig. Jo, killen som bor på andra sidan torget.
Han kom hit, knullade mig. Jävligt bra dessutom. Och sen stod han alltid som offline på msn. Så jävla tydligt att han blockade mig. Han var jämt online innan, ALLTID!
Han börjar skriva mig mig nu direkt när jag loggade in.

Först trodde jag inte att han kom ihåg vem jag var och jag var inte säker på att det var han som var han.
Men han verkar komma ihåg.
Jag är faktiskt helt säker på att han blockade mig, men nu nekar han. Så jävla onödigt. Spelar de någon roll?
Han vill komma hit, NU.
Men det är inget bra läge nu. Jag håller på och ska försöka komma igång med mig packning. Och dessutom hoppas jag på att Hetingen ska vilja träffa mig innan jag flyttar.
Och det är den enda som jag planerar att flyttknulla.
Men jag vet inte om de kommer bli något.
Och jag orkar inte känna mig jobbig och krävande.
Vi pratade inte i natt. Efter 3 samtal och ett sms skickar han tillbaka att han har folk i bilen. Men han satt i annat samtal varje gång jag ringde. Orkar inte.

Om han verkligen vill träffa mig innan jag flyttar så får han fan se till att hitta lite tid till de. Och om han inte gör de, så vill han inte träffa mig så mycket. För då hade han hittat tid. Då hade han planerat in mig.
så vi får se vad han har tänkt. om han nu har de.

Ja, jag är lite avslagen på allt just nu. Vill verkligen träffa honom en sista gång. Känna honom nära mig. Men jag kan inte tvinga honom, tyvärr. Hade jag kunnat de hade jag för länge sen tvingat honom ha sex med mig hela, hela tiden. Ända tills jag hade tröttnat och kommit över vad fan de nu är som är så jävla speciellt med honom för mig. Sen kunde han gå. Det skulle vara så skönt att känna mig helt klar med honom.
Hehe.. jag vet att han tror att jag aldrig skulle kunna känna mig klar och bli trött på honom. Hoppas han har fel.

Iallafall har jag i stort sätt släppt de. Nu är de upp till honom.
Jag är trött på att jaga honom jämnt.


Men nä, ja tar inte hit killen över torget ikväll. Kanske i morgon eller någon annan dag snart innan jag flyttar. Eller kanske inte alls. Får se. Bryr mig inte, det är bara sex.


Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vilket torg:) och vad för msn:)

men du kan ju adda mej

[email protected]

2010-03-21 @ 01:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0