Mina ord om Hetingen genom tiden..

Här är lite (med betoning på lite) som jag skrivit om Hetingen. Tog i stortsätt bort allt om honom från min vanliga blogg när han började läsa den. Ångrar de lite idag. Men detta är en del av de som jag hade skrivit där, blandat med saker jag skrivit på datan.

Det är ganska skrämmande hur mycket längre detta har pågått för mig än för honom.
Hoppas han inte tycker att jag är galen och besatt och blir bortskrämd nu. =)



Okänt datum.
Han kör förbi mig och sen stannar han och backar tillbaka. Jag går ur och då ser jag att det är Hetingen. Han går mot mig, kommer väldigt nära. Jag tror nästan att jag slutade att andas en stund. Han gav mig nycklarna till den andra bilden. Av någon anledning så blir jag lite feg eller blyg så jag tror att jag backar ett steg.
Det är kanske bara jag som känner våra vibbar, känner vår personkemi, våra gnistor???

Men det känns lite kul, lite spännande att ha någon att tänka på, någon att spana på. För mitt liv har börjat bli så väldigt vanligt. Så händelselöst.
Av någon anledning kom vi in på hans födelsedag, som jag har lagt på minnet nu. Den är snart.
Och jag tror att han vet precis vilken effekt han har på kvinnor, på mig. Speciellt med blicken.
Han måste ju veta exakt vad han gör mot mig, and I like it.

Okänt datum
Men jag har faktiskt nästan glömt bort mitt senaste möte med Hetingen.
Jag behövde ett märke, hade "glömt" mina hemma så jag mötte upp honom på rundan för att få ett av honom.
Han klev ur bilen, jag hade min luva och mitt lockiga hår framme.. Men iallafall så pratade vi lite.
För honom skulle jag skita i alla moraliska problem och etiska tankar. Jag skulle riva allt för honom.
Så varför gör han inget? Han har ju haft chansen nu.
Men ja, det är bara fantasier. Bara min egen romantisering om en ganska okänd man i min närhet.

Okänt datum.
När jag kommer ner till jobbet så var det bara han som hade kommit före mig.
Jag ställer mig utanför bilen, lutar mig mot den. Han kommer och ställer sig brevid mig, nära. *blick*
Han säger något om att han inte sovit och jag berättar att jag har fått bredband och bara suttit och spelat massa gamla spel som pacman och dx ball. Så vi pratar lite nostalgi. *blick* Sen plötsligt frågar han:
- Hur gammal är du egentligen? *blick*
- Jag är 20. Hur gammal trodde du att jag var?
- 23. *blick*
- De flesta brukar tro att jag är yngre.
- Det betyder att din mamma är lika gammal som mig. (Säger han nästan med en suck)
- Hon är 3 år äldre än dig.

Hans blickar bryter ner alla vettiga tankar.
Han är väldigt förbjudet. Men jag tror inte att jag bryr mig.

2007-08-04
Hon hade bara tittat på honom på avstånd.
Attraherats av hans charm och så klart hans underbart blick.
Men nu hade han ställts sig nära henne. Om hon stack ut handen skulle den nudda honom.
De stod där brevid varandra, som om de hade ett hemligt band. De kändes inte längre som om han var så långt borta, så förbjuden.
Försökte han säga henne något?
Hon ryser varje gång han säger hennes namn. Sättet han säger de på, blickarna han ger henne.
Det är nästan lite svårt att andas nu.

2007-11-04
Träffade Hetingen i natt.
Blickar och ord utbyttes. Underbart.

2007-11-20
Det är sättet som han tittar på mig, som gör mig svag.
Att han alltid söker min ögonkontakt.
Det är sättet han säger mitt namn på, som gör mig svag.
Hur hans ord så sexigt lämnar hans mun för bilda meningar som är riktade till mig.
Det är sättet han får mig att känna, som gör mig svag.
Att jag kan glömma bort alla moraliska regler för ett tag.
Bara för ett ögonblick.


2007-12-03
Jag har köpt en ursnygg klänning idag. Den formar brösten till en rosett (typ) + att den är väldigt urringad. Den ska jag ha på mig på julbordet med jobbet som är snart. Hetingen kommer ju vara där. =)

2008-07-18
När jag kom ner till jobbet så var Hetingen där, helt ensam. Det hade tydligen blivit något fel på bilen han skulle köra så han var väldigt försenad. Men trotts det så verkade han inte stressa därifrån.
Vi pratade lite.
Han måste ju se rakt igenom mig. Lilla mig.

Jag blir nervös i hans närhet. Men känner mig samtidigt trygg.
Iallafall.. han är inte som de andra bönderna där nere.

2008-11-28
Jag drömde om en trappuppgång, hemlighet, fumligt beteende, torkade blommor, Hetingen, passionerade kyssar, en stängd dörr, fönster, ögonkontakt, avsked..

2009-02-14
Han var nyss här. Vi hade sex. SEX!!
Jag mår så bra nu, känner mig helt levande.
VI HADE SEX!!!
Och hans läppar nuddade äntligen mina.. =)

2009-04-15
Jag tänker på dig.
Skulle kunna säga då och då eller ibland.
Men då skulle jag ljuga.
Jag tänker på dig, ofta.

Fantiserar om hur du kommer hit.
Och tar över hela min värld för en stund.
Hur svag du gör mig med en enda blick, ett enda leende.
Och hur du aldrig verkar förstår de trots att jag försöker förklara.
Trots att du borde känna de.

Undrar om du någonsin tänker på mig mitt i vardagen.
Finns det plats för mig i någon av dina tankar, någongång?
För du regerar i mina.

2009-09-06
Fina ögon, ett härligt skratt och en skön röst. Det är viktiga saker de.
Och Hetingen har de, och mycket mycket mer..=)

2009-10-10
Drömde att jag av någon anledning läste ett mejl som Hetingen hade skrivit, men aldrig skickat. Vet inte till vem. Han skrev om mig. Att nu hade jag gjort de man absolut inte fick göra i vår situation. Det som var helt förbjudet. Jag hade sagt att jag älskade honom.
Sen vaknade jag, med ångest. =/



Hur kändes detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0