Happy Birthday my lover!

Hetingen fyller år nu i veckan.
Och jag kan ju knappast bara kidnappa honom när jag vill så därför tänkte jag fira honom lite denna helgen. =)

Egentligen denna natten som nyss var, men de blev inte så. Så i morgon verkar de bli, om allt flyter på.
Han tror att jag ville ha sex. Att det var de som jag var ute efter i natt. Och visst, ja kommer nog aldrig kunna säga nej till att ha sex med honom. Förutom kanske denna natten. För det är hans födelsedag och jag hade tänk mig en annan sak.
Vet inte om jag ska skriva de, för han kanske hinner läsa innan vi ses. Men förmodligen inte...

Jag hade tänkt att suga av honom, låta han komma i min mun. Och sen svälja.
Inget sex.
Om han inte absolut ville förståss. För som sagt är de hans födelsedag och han får göra precis vad han vill med mig. Men sex skulle inte vara målet. Detta är för honom och hans njutning bara. (Nästan. Jag älskar att få honom att njuta)

Jag skulle agera som om jag ville ha sex. Så att de var de han förväntade sig. Men så fort som han skulle försöka komma innanför mina byxor skulle jag stoppa honom. Säga att jag inte ville ha sex och sen sätta mig på huk och börja suga av honom.
Leka med min tunga på hans ollon och känna hans händer som flätar in sig i mitt hår och sen föra mitt huvud fram och tillbaka samtidigt som han juckar emot. (Och jag skulle komma ihåg att andas med näsan.. Haha..)
Sen skulle jag svälja allt och slicka ren hela hans kuk innan jag var klar och reste mig upp.

Tror ni han skulle gilla de?
Jag hoppas det iallafall.

Jag sväljer inte med alla killar. Gör de endast med de som jag tycker om. För det är en ganska intim sak att göra, tycker jag. Och inte något jag skulle vilja göra för och med vem som. Men han är inte vem som helst, han är Hetingen..=)
Han och jag pratade om de för länge sen. Att svälja eller inte. Jag blev lite chockad över att han bara utgick ifrån att jag skulle låta han komma i munnen på mig och dessutom svälja. Kanske är de en generations grej, för det är få av mina tjejkompisar som sväljer.
Det är därför jag tycker de är en liten exra grej. Det är iallafall ett tecken från mig på omtanke och ömhet. Ett tecken på att han är mer än bara vem som helst. Även om jag egentligen inte behöver bevisa de för honom, för han vet de redan.
Och jag skulle låta han komma i min mun och svälja vilken dag de än var och inte bara idag för att de är hans födelsedag snart. Men det är iallafall något extra från mig och jag kunde inte komma på något annat sätt som jag kunde fira honom på utan att de skulle bli för mycket.

Första gången som vi hade sex var helgen då jag fyllde år. Vet inte om han gjorde de som en present till mig, men han såg iallafall till att ta sig tid för mig just då. =)



Nu är jag verkligen trött och har blivit rätt upphetsad av allt planerande. =)
Hoppas att han kommer gilla de. Och hoppas att de kommer finnas tid. För efter denna helgen så är de inte längre hans födelsedag och då är de inte lika speciellt längre.
Men vi får se vad som händer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0