När jag blev av med min oskuld

Jag var nyss fyllda 15 år och var tillsammans med en kille som kallades för Hockey. (han hade hockeyfrilla) Han var 3 år äldre än mig och lite ökänd i byn jag bodde i. Jag kan inte riktigt säga att han var omtyckt.. av någon. Men han charmade mig. Behövdes inte så mycket. Lite uppmärksamhet, fina ord och ett leende så var jag fast.
I min skola, bland mina tjejkompisar (som självklart var oskulder allihopa) så gick de en sorts regel att man skulle vara tillsammans i en månad innan man hade sex med killen. Precis som om han lyckades vänta en månad så var han bra att ha. HA!
Iallafall så blev vi tillsammans en fredag och på följande onsdag hade vi sex första gången.
Han och en av hans kompisar kom och hämtade mig och min kompis på min skola. De spela hög techno musik och alla tittade på oss. Vi hoppade in i bilen och sen sladdade vi därifrån. Först körde vi lite runder, lämnade av min kompis och sen lämnade hans kompis av oss hemma hos honom. Då hade vi suttit och grov hånglat i baksätet hela tiden, såklart.

Vi gick in i hans lilla stuga som han hade på sina föräldrars tomt. Jag var fnittrig, nervös och upphetsad. Jag hade redan bestämt mig för att vi skulle ha sex den dagen. Han visste inte om de än. Vi hamnade i sängen direkt och där låg vi nog ganska länge. Kyssandes, smekandes.
Sen slutar han och säger något om att det ändå inte leder någonstans så varför fortsätta. Jag hade kunnat bli sur, jag hade kunnat be han dra åt helvete och dragit hela ramsan om att han inte ska pressa mig till något jag inte var redo för och jada jada jada. Men jag var redo och jag var förälskad. Så varför vänta? Carpe Diem!! Jag visste att han inte var den "rätta" för mig i livet. Men just då, när jag var 15 och nyfiken så var han perfekt.

Så jag ler och säger till honom att denna gången leder de någonstans. Han tittar på mig som om han trodde att jag skämtade. Sen blev han nervös. HAHA.
Sakta började vi klä av varandra. Jag låter honom föra, för jag visste att han hade en hel del erfarenhet av de. Ganska snart låg vi nakna och smekte varandra. Han tog fram kondomen, trädde på den och sen la hans sig på mig och försökte föra in den. Men jag var spänd och väldigt trång så det gick inte så bra. Vi bytte ställning och jag satte mig gränsle över honom. Då gick det bättre. Och han gled sakta in i mig. Jag började sakta rida honom. Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Kanske att de skulle göra lite ont? Men det gjorde inte ont. Kan inte heller säga att det var gudomligt skönt. Det var en ny upplevelse. Vi bytte ställning till missionären och scooters låt Ramp spelades i bakgrunden. (den långa mixade verisonen) Jag minns de för att jag bestämde mig för att jag skulle minnas det. Samlade ögonblick.
Han frågade flera gånger hur det kändes, om det var ok, om det gjorde ont. Men allt var bara bra. Och det hade t.o.m börjat bli lite skönt precis när han kom. Såklart!
Men det gjorde inget. Jag hade haft sex för första gången.
Han ursäktade sig lite över att det hade gått så snabbt, men det gjorde inget. Han drog på sig ett par jeans och gick in till huset för att hämta lite mackor. Under tiden så skrev jag ett snabbt sms till min bästa kompis "jag har gjort det" och sen letade jag fram mina kläder.

Vad vi gjorde där efter minns jag inte.
Min pappa kom och hämtade mig senare den kvällen och han följde mig ner till bilen och kysste mig hejdå.
När jag hade satt mig i bilen så började min papppa muttra lite. "Stå där och kyssa min dotter." "Du tycker inte att han är lite för gammal för dig?" Jag skrattade bara åt honom.
Han skulle bara veta vem jag har sex med nu. =)

3 veckor senare gjorde vi slut för första gången. En vecka senare var vi tillsammans igen och en månad efter de så var det slut igen. Sen träffades vi lite då och då som kk i flera år.

Scooter - Ramp! The logical song ( så ni kan få in den rätta känslan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0