telefonsex, igen..=)

Hetingen har börjat att ändra sig när det gäller sexbiten. Och vi pratade om att ses nästa helg, för det verkade som om han skulle behöva hoppa in på jobbet. Vi hade nästan bestämt de, sen fick han reda på att de hade hittat någon till hans tjänst.
Jag var så kåt när vi hade lagt på på lördagen. Ville onanera, ville bara luta mig tillbaka och njuta av bara tanken på hans händer på min kropp. Det skulle inte behövas så mycket mer än så.
Han öppnade dörren till sexland lite på glänt och hela min själ, hela min kropp kände det. Jag hade precis vant mig vid tanken på att det inte var ett alternativ och sen är de det.
Men jag lät bli. Jag rörde inte mig själv. Jag skulle vänta till nästa natt och då skulle jag ha telefonsex med honom.

Det hade jag också.
Inte direkt. Vi pratade först i timmar om massa andra saker. Diskuterade, bollade ideer fram och tillbaka. På det viset som vi alltid gör.
Sen kom vi in på de och då hade vi inte riktigt tid, men vad gör de?
Jag var redan i total upphetsning sen natten innan och även om det kanske är konstigt så gör allt med honom mig upphetsad. Så våra diskutioner timmarna innan hade varit bra förspel. Jag var redan helt våt när jag väl tillät mig känna efter.
Han verkade inte heller ha särskilt långt till kåtheten och var före mig i handlandet. Jag letade efter batterier till min lilafärgade substitut. Den är stor och jag brukar inte kunna få in den på ett tag, inte när jag är själv. Men jag var inte själv. Inte denna gången eller förra. Jag var med honom.

Jag fick in halva direkt. Lämnade den inne och njöt av vibrationerna samtidigt som jag smekte min klitoris. Fan vad kåt jag var. Jag stönade i telefonen och hörde hans stön. Han var nära att komma, men jag bad honom vänta. Inte än, snart. Strax efteråt kom jag i en intensiv, efterlängtad orgasm.
Jag tror att jag skrattade till. Jag kom före honom, men han kom strax efter mig och när jag hörde att han kom blundade jag och önskade att jag var där, med honom just i den sekunden. Jag önskade att det var han som var inne i mig och inte dildon som fortfarande var de.

En stund senare var vi tvungna att lägga på.
I 4 dagar efteråt onanerade jag minst en gång om dagen. Ibland 2.
Dörren är på glänt och jag måste snart känna han i mig på riktigt.
Nu har jag blivit kåt igen.. Gissa vad jag ska göra nu..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0