Ingen aning..

Jag har snackat en del med en man från en av de där sexsajterna.
Hittade inga fel på honom, tvärtom så verkar han vara ganska mycket precis vad jag är ute efter.

MEN..

Jag tröttnade.
Jag vet inte varför, men det var något som gjorde att jag inte loggade in på msn kvällen efter för att fortsätta vårt samtal. Men jag tröttnade nog redan kvällen innan. För jag avbröt chattandet och sa att jag inte kunde snacka längre av någon anledning. Men det fanns ingen anledning. Jag ville bara inte fortsätta skriva med honom.

Känslan av upphetsning och nervositet bara försvann och likgiltighet kom. Snabbt.

Jag var ute efter någon att träffa denna veckan. Snabbt, enkelt, okompliserat och tillgängligt. Men nu har jag ingen lust alls. Intresset bara dog. Det var kanske för lätt...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0