Suck

Moppekillen skrev till mig på msn innan ikväll..

"frugan ska vara iväg hela natten. vill du komma hit och knulla?"

Suck. Suck. Suck!

"Om något knullande ska göras så är de du som ska hit." svarade jag efter en stunds tvekan. Inte för att han hade fått komma utan mest för att jag var uttråkad.

Han gjorde någon smilies och sen skrev han att han skulle kommit direkt om de inte var för att han var tvungen att vara hemma och passa barnen.
BARNEN?!?!?!?!?

Och efter jag fått ett litet utbrott på att han ville att jag skulle komma hem till han, där han och hans familj bor. För att knulla med honom i han och hans frus säng med BARNEN LIGGANDE I RUMMET BREVID så skrev han bara:
"äh, de är väl inget"

Var fan är det för fel på folk??? Hur desperata kan de bli?
Han känner ju inte ens mig. Tänk om jag skulle varit en jävla psykopat som lämnade trosor och läppstift efter mig, eller ännu värre väckte barnen medvetet eller ja, kanske satte eld på hela jävla huset.
Hur jävla dumma män finns det egentligen?? Eller kvinnor med för den delen.

Jag blir så jävla trött på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0