kärleksmötet i skogskojan

Han var så fin i sin skäggstubb (fan vad jag tycker det är sexigt) och ny tvättade hår som fick vara var de ville. Eller ja, där jag ville att det skulle vara när jag gång på gång drog fingrarna igenom det.

Med sammanflätade händer gick vi in i skogen och letade efter vårt lilla kärleksnäste.
Vi hittade en plats en bit in under stora grenar av ljustgröna våta blad. Det var som en hemlig liten koja där under och vi la ut filten på marken och hängav oss åt varandra.
Han var underbar, totalt underbar.
Han var så fokuserad på mig och min njutning och jag tillät mig själv att bara luta mig tillbaka och njuta av det, av honom.
Jag ville inte att han någonsin skulle sluta beröra mig. Hans kyssar var mjuka och hans tunga försiktig och när han kysste min hals rös jag av välbehag.

Och när han gled in i mig undrade jag hur jag hade överlevt att gå åtta, nästan nio månader utan honom. Men de var värt all längtan, all saknad, all frustration. De är det alltid med honom.
Jag flätade ut min ena hand ur hans grepp och började smeka min klitoris. Och känslan av de och hans långsamma men hårda stötar in i mig gjorde att jag kom nästan direkt och min orgasm utlöste hans. Vår första gemensamma orgasm.

Helt totalt, sanslöst fucking UNDERBART

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej,



Vi skulle vilja komma i kontakt med dig.

Maila oss gärna på [email protected] .



Mvh,



Karina

www.intimera.se

2010-08-04 @ 22:27:03
URL: http://www.intimera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0